Thursday, June 9, 2011

whatever !!!!!

assalammualaikum u all...hehe,..aryni aku nak cte skit psl aktiviti aku smlm....nk tau tk pe cte nye???ha,sni aku cte...mcm kebiasaan an..tipa2 ptg trun men badminton ngn 3 org beradik 2 n ngn mmber..mmber aku 2 nmenye epa...erm,k aku smbg cite..smlm,swktu kmi nak men badminton,ada la hamba allah ni sebok gak nak men badminton..so,bile dh mcm 2,kami tggu la dlu hamba allah 2 men dlu...tp,bile kami bg chance,dorng men lame pulak...bile dh mcm 2,kami ape lg,pergi cri permainan len r..hehehe...nak tau pe permainan baru...haha...permainan barunye adalah men lastic..haha..mcm budak2 je kan kami ni...hehe..tp ape boley buat...2 je yg mmpu main...:D...lastic 2 kepunyaan fizie n fauzie...aku n epa pnjm je...men lastic 2 ape yg kami lastic ekk????haha..kami lastic monyet...sbbnye bnyk sngt monyet dpn uma aku ni....time lastic2 2,yg geramnye,monyet 2 mainkan kite org balik...perghhhh...geram betol...tkpe2..tggu la len kali ye monyet....kalo dah kena lastic kan skit...tol tk???hahaha...erm,time men lastic2 2,tibe2 ujan pon tron...adoy!!!baru nak men lastic2 monyet 2...ujan pulak...tp mse baru ujan 2..kami lyn lg men lastic2 2...tp bile dh lame skit,msing2 balik..haha...

huhuhuhuhu...pas time msing2 dh balik 2...ada la sorg budak ni...nme die wanie dtg uma aku...wanie ckp assalammualaikum,kak aziee,kak epa dh balik ke???aku ckp...dh nape???pas2,die ckp,nah amik ni...pas2 aku ckp,ape bnde pulak ni???tetibe je bg...(smbil ketawe2)...pas2 die ckp,nah amik,mama bagi..pas2,aku ckp,ehh..tkde la,ckp kat mama aku saje2 je..gurau je..bkn betol pon..pas2 die kate pgg la..amik ni...pas2 aku ckp,tkpe bg je mama mkn...pas2 aku ckp lg,kalo nak bg tggu kak epa dtg...dh bape minit kemudian epa pon smpai..kite org pon pegi la uma wanie 2...dlm keadaan keseganan yg terserlah...wat2 tk malu jela time 2..dtg amik la ape yg org bg 2...hehe...dh amik2,epa bg2 la same rate,...haha..dh settle bagi2 2,aku n epa pon balik...hehe...btw,thankz la kepada akak zani zah sebab belanja sy dan epa..padahal kami bergurau je...hehe..:D

erm......k la,2 jela yg dpt aku cte...len kali aku update lg k blog ni...hehe..k la,chaww dlu...sori la gmbr tkde...gmbrnye ad,tp nak buat video..kalo nak tgk,tgk kat FB ye...:D

No comments:

Post a Comment