Monday, March 4, 2013

EXAM~

assalamualaikum~
bismillahirahmanirahim~

erm,aryni aku nk update pasal exam...aryni 5/3/2013(selasa) bile ary selase maknanye aku ade kelas taekwando...tp untuk aryni pulak,aku bukan kelas biasa...aku ade exam woooo...takot wooo...kali ni punya exam tk seperti sebelum2 ni...aku pun tk tau nape aku jd takut sangat untuk kali ni..mungkin sebab kali ni punya exam lain dari yg lain kot dari sebelum2 ni...

kawan2,doakan semoga aku pass ye mlm ni punya exam...aku harap2 dapat la pass...lagi pun dah tak lame aku belajar taekwando ni..mybe after result spm kuar aku dah benti taekwando ni..nak focus kat belajar balik kalau dapat..harap2 dapat la..

erm,sebenarnye aku masih lom confident lagi nk exam malam ni...coz,mcm masih bnyk perlu diperbaiki..tapi ape aku ley buat..aku kne tempuh jgk malam ni...duit sume dh byr...tggl nk tempuh je..harap2 semuanye berjalan lancar...aminn!!

k la kawan2..ni je dulu untuk entry kali ni..jumpe lagi untuk next entry..peace yoww..assalam..:D

ni salah 1 lagi taegeuk 7 pulak yg aku kena buat untuk malam ni...semoga success...aminn2!!

No comments:

Post a Comment