Tuesday, June 7, 2011

aktiviti cuti sekolah!!!!

yahoooo..akhirnye blogku suda boley diupdate...hehe...sblum ni nape tah tk boley bkk...ishhh3...ape la...mcm2 problem..tp tkpe la..ni dh boley kan???so,bersyukur la ye...hehe..:D...erm..........nak update ape ekk aryni???tkde idea la pulak...mase 2 dh ade idea nak update,tibe tkde pulak...erm,tkpe la...aku cte psl cuti sekolah ni la..ape aktiviti yg aku wat spnjg cuti sekolah ni...hehe...nak tau tk ape die????ha,sini aku cte...spnjg cuti skola ni,aktiviti aku adalah,men dgn kanak2 milo..haha..sape kanak2 milo 2???ha,kanak2 milo 2,adalah jiran aku..hehe..ape yg aku men ngn kanak2 milo 2???ha,boley dikatekan tiap2 petang aku men badminton ngn 3 org beradik 2..hehe...lynkan jela..hahaha...tp,walopon lynkan je...tp kdg2 pnt gak n mcm2 ragam dorang...haha..cube tgk pic ni...ni la yg dikatekan men badminton...:D




 erm,2 la aktiviti men badminton...:D

erm..............seterusnye..aktiviti meronda kampung...ni pon,boley dikatekan tiap2 ary meronda...dh bape bnyk botol mnyk yg aku beli..hahaha...yg jln2 ni pon budak2 2 gak yg ajk aku...huhuhu...aku tpkse la lynkan..kalo aku tk lyn,t mcm2 die wat kat aku...mntg2 dorg 3 org,aku sorg...tkpe2...ada ubi ada batas...esk2 boley aku balas..hahahahaha...cehhh..tkde la..aku tk berani la nak wat bkn2 kat bdk2 ni...kalo jd pape t ssh pulak...:D...tiap2 ary,kat kmpg ni,muke kite org jela yg mryp tiap2 ptg 2..hehehe...smpai org dh knl sngt..haha...aku pon dh naik sgn jgk...tp tkpe la,lynkan jela kemahuan dorg slgi aku mmpu lyn..hehe...erm,tgk la 1 gmbr aku g jln2 ngn dorg ni...


erm,2 jela satu pic jnjln yg ad...tkkn bwk moto nak amek gmbr pulak kan????t kang pape tjdi pulak...sblum tjdi pape bek kte elakkan kan????huhuhu...

erm...........k la....2 jela yg aku dpt cte..next time aku cte ag k..hahaha...chaw...:D

No comments:

Post a Comment